ara bul

Sunday, January 26, 2014

soundcloud engellenmiş lan!!

7 comments:

caner atakul said...

evet, tayyorun ses kayıtları yüzünden. ama DNS değiştirmiş bir insan olsan şıkır şıkır girersin benim gibi. sene olmuş 2014 siz hala annenizin dnslerini mi kullanıyosunuz?

hinceler said...

evet ben de öyle girebiliyorum da yine de sinir oldum. ses tonunu s.ktiğimin tayyibi çok afedersiniz!

hinceler said...

bizim blog'u da engelleseler çıkıp bir avuç kaplanfilansever insan olarak eylemimizi yaparız dimi?

caner atakul said...

öyle bişey yapsalar ortalığı yıkarız, lobi lobi alırız akıllarını.. KAHROLSUN BAĞZI ŞEYLER!!

Felat Delibalta said...

kaplanfilan ekibi olan meclise bir kaplan salabilsek ne güzel olur lan irisinden

caner atakul said...

o kaplanı da akp'li yapmalarından çekiniyorum..

hinceler said...

:Dahahah