ara bul

Tuesday, October 29, 2013

ısrarkeş!

pinterestte adamın birisi beni kendi açtığı ATLAR panosunda ısrarla paylaşım yapmaya çağırıyor. reddediyorum, yine çağırıyor. gel diyor, sen yoksan bu at severler bir eksik diyor adeta. ürküyorum lan, yaman seri katil olduğuna dair paranoyalarım var.. bir tane de böyle adam facebookta vardı, şebinkarahisarda ikamet edip sürekli arkadaşlık teklifi gönderen, kabul etmedikçe aynı isimle başka hesaplar açıp tekrar dadanıyor. zaten iki tane arkadaşı var. lan... LAN!?!

4 comments:

Büşra Üzgün said...

haydaa, korkunçmuş. ama komik de

Felat Delibalta said...

abi unutulmuş akraba falan olmasın

caner atakul said...

hayır değil ama bir yandan da en iyi akraba unutulmuş akraba değil midir zaten..

gamze topcu said...

facebooktakiyle aynıdır belki bu da