ara bul

Friday, July 19, 2013

Manu Chao - Clandestino


3 comments:

gamze topcu said...

3-5 dj lik hayatımda sarhoumsu bi çocuk bu parçayı çalmamı istedi.. çalamam dedim olmaz uymaz + yok bende.. o zaman herhangi bir manu chao çalsana dedi yok dedim yok.. tamam dedi gitti.. 1 saat sonra tekrar geldi "ısrar ediyorum clandestino yu çalar mısın?" dedi aynı şeyleri söyledim, "inan ki buranın ambiansını bozacak değil" dedi bozar dedim, anlatmaya çalıştım, anlamadı.. sonra o mekanın sahibisine dedim böyle böyle diye, sen bitir sonra ben çalarım onlara dedi.. ben bitirdim 20 dk sonra falan çocuk gitti. bu da bi anım

tavşan kanı said...

şöyle bir şey çalsan herkes mutlu olurdu sanırım : )

http://www.youtube.com/watch?v=vQ7dubzfTis

gamze topcu said...

ee olurmuş haa, hiç aklıma gelmedi remixli bişey çalmak
(bu arada 3-5 günlük hayat o)