ara bul

Sunday, July 14, 2013

Daft Punk – The Game of Love

daft punk'ın bu cillop albümünün gayet beğenilmesinin ardından bazı insanlarla karşılaşıyorum, diyorlar ki; "abi, herkesin dilinde bi daft pankın yeni albümü müthiş olmuş yeaeaaa, bu nedir eabi?!"

-insanların beğenmesinden rahatsız olmuş adam, illa beğenmemezlik edecek. güzele güzel diyememek ne fenaymış lan, böyle adamların kafasına instant crushla vurup, get lucky ile tokatlamak istiyorum, sonra the game of love eşliğinde göğsüme yatırıp sakinleştirmek istiyorum. 

4 comments:

gamze topcu said...

olympos bitmiş hacı

caner atakul said...

ahahaha evet ya tam o adam işte

hinceler said...

yüzde ikiyüz katılıyorum

Büşra Üzgün said...

var öyle mallar.