ara bul

Tuesday, February 5, 2013

Tilki ve Kurkcu Dukkani

Last FM'im varken bu blogu hep hakir gordum, 'banne yea, benim last efem'im var kimse bana daha iyisinden muzik salamaz' dedim..

last beni hic terketmez sandim!!

PARASIYLA DIIL MI DEDIM YA!!

ama bakin simdi su halime a dostlar..

ocaginiza dustum ha dostlar!!

ben tekrar bu sen yuvanin bir uyesi olmak, bu sevgi topagindan sebeplenmek istiyorum..

kol kanat gerin bu kucuk pislige!!















ha bi de nerelere akalim simdi biz panpoli'ler?

grooveshark iyi midir?

radyosal falan?

2 comments:

gamze topcu said...

müzik fakiri!
soundcloud da parça parça mixcloud da set set rahat kesintisiz müzik dinlemenin keyfini çıkarın

last fm den dölarlarımızı geri isteyelim mi? benim yok gerçi abonmanlığım bitmesine rağmen bitirmediler o yüzden hani benim 3 dölarım demeye utanıyorum.

murat kalkavan said...

allakraziossun!!

ben de aylik oduyodum, 'bosol bosol bosol' dedim uc kere, haylandaha siyah kare duruyourda..