ara bul

Thursday, December 27, 2012

Tuesday, December 25, 2012

solar fields- perception


Ef-ef-ef-ef-ef-ef-EFKAAARLARIMIZZ EFEM!

Programımızı, Edirne hapishanesinde, cezasını çekmekte olan Felat kardeşimizin bir isteğiyle açıyorum sevgili efkarlarımız efem dinleyicileri.  Bu şarkı, hasta babasının tedavi masrafları için Almanya'ya çalışmaya giden kardeşim Caner Atakul'a gelsin diyor, ve sevgilerini yolluyor.




Monday, December 24, 2012

işte bunlar hep ekmek parası.. sanmıyorum ki herhangi birisi tanjunun uyguladığı formül karşısında baştan çıksın. ayrıca sevgili tanju çolak, spordan bu kadar mı koptun be abi? o göbeğin hesabını öteki dünyada sorarlar..






SeT

megacahil olduğum için yeni farkettim, meğerse soundcloudda set hazırlayıp komplesini paylaşmak mümkün. negzel. bundan sonra yemişim youtubunu, yemişim last efemini..





Wednesday, December 19, 2012

Tuesday, December 18, 2012

Thursday, December 13, 2012

Jürgen Paape – So Weit Wie Noch Nie (Playhouse Mix)


oynak genlere sahip olmak

babamın adeta bir futbolcu edasıyla diz bağlarını yırtması sonucunda, kadıköy'deki ev yemekleri lokantamızı bi' kaç gündür, kızkardeşimle idare edip, kapatıyoruz. geçen akşam saatlerinde, soğuk ve yağmurlu bir kadıköy akşamında ekmek teknemizi kapatıp evimize doğru yollanırken, tam ismini hatırlamadığım ama bayağı bilindik olan bir kitapçı da, bu şarkı çalıyordu. bayağı sonuna kadar dinledik, hatta utanmadık (daha doğrusu kardeşim utanmadı) gitti adını sordu. iki gündür, evin içinde bu şarkıyla oynuyoruz.







egbert (timewarp 2012, closing set) (beleş indirmek)

Worakls - Shazam


Wednesday, December 12, 2012

lastfm

last fm kısmı bir çökelme yaşıyormuş.. şubat 2013 den sonra radyo dinlemece yokmuş..ne acı, ne müzikler bulmuştum ben orada.
detaylı bilgiler;

http://www.lastfm.com.tr/announcements/radio2013

Huxley - Box Clever


Boddika - Acid Jackson


aslında böcekten çekinen bi insan değilim ama şu kulağa kaçan böcekleri  çıldırtıyor beni.. geçen bi tanesini balkonda yakaladım, belli ki kulağıma geliyodu. dün de bi tanesini kucağımda yakaladım. görevi tamamlamasına ramak kalmış resmen! hayvanata bak ya!!1!

Twin Shadow - The Ones

yeni klipli

Henry Krinkle - Stay



Sunday, December 9, 2012

Olivier Valles - Kiss


I Heart Sharks – Neon Boy


N'to - Le Chat


Flooting Grooves – Birds


son günlerde en sevdiğim şey caner'in özel hayatını starcraft oyununa girerek takip etmek, kimleri kırmış kimlerle 2v2 yapmış onlara bakmak. ben yokum bir kaç ay gelince müzikler klipler koyarım yine. sevgiler


Wednesday, December 5, 2012

baş ağrısı önemli

çiğdem uyduruyo bence..

datarock - sex me up

fi tarihinde kendileri adidas partisi adı altında türkiye' ye gelmişler ve uzun saçlı olan sahnede donu kalana kadar soyunmuştu sürelerinin sonlarına gelirken.
eğer külotun ön kısmıına ekleme yapmamışsa, gerçekten takdirlikti. takdire layıktı. haketmişti takdiri.

Super Flu - He-Man


Eskmo - Soul Music

Sunday, December 2, 2012

Finisterrae


az önce çok sıkıcı bir film izledim, gerçekten sıkıcı, kötü (ileri ala ala izledim)... ama komikli/tatlı yerleri var.. denk gelirseniz falan haberiniz olsun, hazırlıksız yakalanmayın..