ara bul

Monday, October 29, 2012

ringo jets - helter skelter

ülkemizin güzide gruplarından

12 comments:

processing said...

ülkemizin güzide gruplarından adult monkey haftasonu saat kaçta çalacak peki?

Büşra Üzgün said...

valla saat kaçta çalıcaz? kaç dakika çalıcaz? gibi soruları ben de organizasyonu yapanlara soruyorum e işte çalarsınız, ne kadar çalınır ki gibi cevaplar aldım. seni görmem imkansız'dan sonra she past away'den önce çalıcakmışız. ama organizasyonun en siklenmeyen grubuyuz sanırım.

Büşra Üzgün said...

saat olarakta etkinlik 19:00'da başlıyormuş, muhtemelen biz 21:00'de filan anca çıkarız. bahçede olduğu için sanırım 23:00 yada 24:00'e kadar izin alınmış olması lazım. varsayımlarla kendimce saat belirlemeye çalışıyorum (: şu konser bi geçsinde, kendi organizasyonumuzu yaparız. provada yapamadık adam akıllı, yine utanıp kazık gibi dikilip küçük salınımlar yapacağımız bir konser olacağa benziyi.

processing said...

heaa 7den sonra çalcaksanız süper benim için zira işten çıkıp gelicem, yetişemeyebilirdim (:
güzel olur yaa, onların da ilk organizasyonu gibi bişey galiba öyle anladım..

Felat Delibalta said...

yalnız 15 liraymış biletler, haberiniz olsun, bence pahalı fazlaca

hinceler said...

sadece sizin çaldığınız konserler olsa ne güzel olur

processing said...

ahaa! kendi konserini sabote etti

hinceler said...

ben aralıkta askerim

Büşra Üzgün said...

beraberde çalalım.

hinceler said...

güzel günler bizi bekler

processing said...

sabah son çalışma günüm diye sevinip akşam askerim diye kederlenmiş

hinceler said...

:/ duygularım karışık,
ergen gibiyim