ara bul

Sunday, October 28, 2012

....gelişmekte olan bir ülkeyiz, vuhhhuuu!!

11 comments:

hinceler said...

olum insan mutlu olmak isteyince olmalı bence otomatik olarak, istediği zaman geğirebilen insanlar var ya onun gibi

processing said...

off vuhu deyince akla bunun gelmesi ne kötü; http://www.youtube.com/watch?v=ekRViNejgTc hepiniz biliyosunuz diğ mi bunu? olsun..

caner atakul said...

* * *
İktidar, salgılarımla oynuyor hinceler.
Diyor ki bana; kahrol vatandaş! Kahrol be!
O vidyoyu bilmiyordum, güzel örnek oldu.
Gelişmekte olan ülkeme...
* * *

hinceler said...

soğukkanlıyım, olumlu bir tutum içindeyim, i love politik tavır.
o halde bu versiyonunu da biliyosunuzdur;
http://www.youtube.com/watch?v=q6zW1ctlP0w&feature=related

caner atakul said...

ya o diil de geçen gün halam ceviz kırmamı istedi, bi sürü. gazetede tayyipin kafasında fotosunun üstünde çekiçle vıra vıra kırdım, ah o krakkt sesi, her vuruşta dağılan beyinimsi yemiş! manyağı oldum, çok rahatlatıcı aktivite..

caner atakul said...

yani düşmanlarınızın fotosuna bıçak, dart oku felan fırlatmayın, ceviz kırın size tavsiyem..

processing said...

caner ilk yorumundaki iktidarlı satırı en sona alsaydın akrostiş şiir (dogi)olcakmış.. vahşet sana göre değil, vazgeç bu ceviz işinden..

caner atakul said...

mmmh..

Felat Delibalta said...

hiç alakası yok ama buyrun gerçek sinirli :
http://www.youtube.com/watch?v=LaXl9ZDPoU8

processing said...

hıyyy ne biçim çocuk, olmaz olsun

hinceler said...

adam olacak çocuk, hatta olmuş