ara bul

Monday, July 23, 2012

chillstep


6 comments:

Felat Delibalta said...

abi fotolar çok iyi ya

kendindenseksli said...

sana özel

Felat Delibalta said...

o halde bir daha dinleyeyim komple fifayı yükledim , müzik eşliğinde fifa oynuyorum ama tribun sesleri açık, gelde benim penisimi şöyle bi eline doğru uzatayım

kendindenseksli said...

ben daha da oynamam senle it. hatim etmiş pezevenk bilmemkaç-0 yenmek neyin intikamıdır a vicdansız ?

Felat Delibalta said...

gelin topluca ev tutup fifa12 yükleyip,sadece badem yiyerek ve fifa12 yiyerek bi yıl yaşamaya çalışalım, bakalım n'olacak, bi yandan da bi yılımızı komple kameraya çekip, sonra hızlandırılmış şekilde bi saatte bi yılımızı izleyelim

Felat Delibalta said...

düşünürken bile o kadar heyecanlanmışım ki, fifa12 yiyerek ne lan?