ara bul

Thursday, June 28, 2012

Rudi Zygadlo - Melpomene


10 comments:

catakul said...

sıkıntıları neymiş, ben annamadım..

hinceler said...

çocuk bencil abi işte

kendindenseksli said...

insanları uzaktan yargılamak ne kadar kolay geliyor. bazıları sanki kendi hayatlarında çok başarılı. bayılıyor yine o bazıları aynaya bakmadan ona buna laf atmaya.......

kendindenseksli said...

klibi şimdi izledim. kız zaten kendini ampul sanıyo abi var bi arıza. bi ara parmaanı prize sokmaya çalıştı. mal değilse ampul sanıyo kendini. yazık.

hinceler said...

oğlum naptın bisiklet işini ya arayamadım seni bi daha telefonu düşürdüm gitti listem, bi ara çağrı at da numaranı kaydedeyim

hinceler said...

yannız seni görünce direkt muhabbete girmem de acaipmiş :D, klipteki adam hayırsızdır ben gayet iyi biliyorum gözler anlatıyo herşeyi, kızın da klibin sonuna doğru memesi görünüyo

kendindenseksli said...

yalanını yeyyim. telefonu mu elinden düşürdün rehberi anlamadım, o nası iş? : d

http://inciswf.com/barzo.swf

böyle küfürler başka yerde duyamazsın. hele ki bu tonlama, bu kalite başka yerde yok.

kendindenseksli said...

ha bisiklet işini aramadım bir daha. sen onu görüş abi oya ile vaktin olduğunda.

hinceler said...

evet abi hakkatten telefon kırıldı, yeni telefon aldım, numaraların bi kısmı telefon hafızasına kayıtlıydı,
seninki de onlardanmış, tamam zaten sümer geliyo ay başında acelesi yoksa ondan alırız direkt.

kendindenseksli said...

olrayt