ara bul

Wednesday, June 6, 2012

Game Of Thrones Soundtrack - Squeaky Toys Edition



12 comments:

kendindenseksli said...

giff i bir an için sen yaptın sandım. alttaki yazı gözüme çarptı ama hemen bakamadım seyretmekten. sonra topu omzuyla düzelttiği an anladım senin yapmadığını. sen futbolun inceliklerini bilmezsin zira kuzen : )

catakul said...

heee bilmem ben evet. ne incelikten anlarım, ne gif yapmaktan anlarım, çünkü taşım ben, kayayım anına koyin, hay allah belamı versin benim be!! tövbe yarabbim tövbe yaa!!



^^

hinceler said...

hahahaha:D:D

kendindenseksli said...

haydaa :D

catakul said...

haydaaa ne lan?? : )

catakul said...

o eli indir

kendindenseksli said...

ve "abi bi saniye" demeye kalmadan arbede patlak verir

kendindenseksli said...

çıkan olaylar sonucu polis biber gazıynan müdahale eder

catakul said...

ve sonra ıslah olunup, öpüşülüp barışılır, aslında yakışmıyo tabi bize bu gibi hareketlers. see you around ^^

kendindenseksli said...

dostluk bir kez daha kazadı. atının sırtında ufka doğru gözden kayboldu. çünkü dostluk, yalnız bir kovboydu.
çav bella

aynen devam said...

troll detected 2

processing said...

kaplanfelanın en hararetli zamanını kaçırmışım..vikvikli game of thrones müziği de cabası