ara bul

Monday, June 18, 2012

bazı güzellikler

8 comments:

Mentat said...

bir bağımlı daha yarattık holeyy!

catakul said...
This comment has been removed by the author.
catakul said...
This comment has been removed by the author.
catakul said...

nassı y-ha? ben annamadım?

salatalık güzel ama, geçen geceki unutulmaz hareketin hala dillerde inceler? -karanlığa gidip doğranmış salatalıklarlan gelmek-

catakul said...

imla hatası düzeltmek için kendmi yırttım durduk yere ^^

hinceler said...

ya o gece mentat bişi içiyodu ya cep cini, işte o cin bu cin, bulması oldukça zormuş, kardeşim yurt dışına gitti de gelirken bulursan getir dedim, getirdi, çok acaip bişi hastası oldum. envai çeşit kokteyl varyasyonu var yok olmadı sek iç yine güzel namussuz.

hinceler said...

doğranmış salatalıkla gelmek bizde sevgi göstergesidir.

catakul said...

heeaa, bütün taşların kup kup diye yerine oturması, eiyimiş, ben o cinden bi yudum aldımdı yalandan, ah bileydim aaah bileydim : )