ara bul

Monday, May 21, 2012

John Maus - Mental Breakdown

gecelerin adamı

9 comments:

processing said...

günlerden bir gün john maus konseri olursa gitmeyin derim. gittiğim en kötü konserdi, alın da bakın; http://www.youtube.com/watch?v=4tux4t_sYgk, mekanla da alakası yok al bak güzel mekan; http://www.youtube.com/watch?v=kGj27OOpr9Y
evden dinleyin mis gibi, soğumazsınız en azından müziğinden. eyyorlamam bu kadar.

catakul said...

az önce hincelerlen konustuk, john maus olursa gidelim mutlaka diye ama yine arka oda olursa falan deil, sıkış tepiş konsere gelemiyorum zaten, yayılmak yatmak falan istiyorum ben : ) bu ara var mı fantastik bişeyler?

processing said...

cennette bile olsa john maus konserine gitmeyin, evde dinleyin yolda dinleyin, konserde dinlemeyin. onun dışında fantastik değil ama çayır çimenli parov&oi va voi var parkormanda bu cumartesi; hatta ----> http://kaplanfilan.blogspot.com/p/festival-konser.html

catakul said...

hehe evet onu da az önce gördüm, gerçekten şhane bi ajanda oluşturmuşsun orda, parov konseri güzelmiş, bunu biraz düşünüp ayarlanıyım ben, sen gidicek misin? kaplanfilan komple gitsek güzel olurmuş..

processing said...

bilet aldım (hem de 45tl ye) %90 gidiyorum, %10 luk nolurnolmaz payı var. kaplanfilan gelirse negzel olur.

catakul said...

süpermiş, ben de gelmeye çalışıcam

hinceler said...

bu adamı bass gitar bence sahnede dizginler. vereceksin eline bass ı bi yandan çalmaya çalışıp bi yandan söylemeye çalışırken sütlaç gibi söyleyecek şarkılarını, ben de gidemediğim için çok üzülmüştüm konserine ama yolladığın linki ben de izlemiştim baya bok gibi, hiç bir zaman hazır arka müziğin üstüne söylenmiş konserlerden haz edemedim.
hatta bir de kendi gibi synth çalan birini bulsun bi de arkaya davullar loop olsa da olur. ama bi yandan da öğretim görevlisi bu adam hangi çok kafa yormuyor gibi geliyo böyle işlere sırf ondan oluyo hep...
kaplanfilan konsere gitsin yea!

hinceler said...

orda sonlara doğru yazlıdığım "hangi", "sanki" olucak. egeli gibi sankiye hangi demişim gibi olmuş :D

processing said...

hazır arka müzik yine güzel, 3 belki 4 parçayı öyle söyledi gerisi hazır müzik+vokal üzerine coşkulu sesler, yani aslında herkes evinde küçük bir john maus konseri düzenleyebilir.