ara bul

Monday, May 28, 2012

Flight Facilities

5 comments:

Felat Delibalta said...

ilk şarkıda adam çok güzel ova diyor, tekrar tekrar dinliyorum

kendindenseksli said...

dakika yazsana neresiymiş? merak ettim :D belgelerle gel bana pampiş .

Felat Delibalta said...

birincisini ellidördüncü saniyede diyor,
ikincisini birinci dakikada diyor -ki daha güzel diyor hatta-, ikinci dakikadan sonra biraz abartıyor, ikibuçuğuncu dakikadan itibaren duruluyor.

kendindenseksli said...

"oouğvv aayy" ı "ova" diye kısaltmak hiç aklıma gelmedi. tabii artık "ova" olarak dinliyorum. kendindenseksli bu parçadan verim alamaz artık. silin bunu burdan, gözüm görmesin.

Felat Delibalta said...

:D bileydim hiç soylemezdim, ben herkes benim gibi direk ova olarak anlıyodur diye düşündüm ama tekrar dinleyince, evet ouuv aa da diyo olabilir, hatta oyle demesi daha mantıklı.